lydnad

I dag är det tredje gången på allmänlydnad på Strandvallen i Nordmaling,då ska vi träna inkallning och hundmöten.Det brukar inte vara några problem att köra inkallning på Izor han är duktig på det.Hundmöten brukar också gå bra han är inte så intresserad av andra hundar,han vill mest bara lukta i backen hela tiden och då vill han gärna dra i kopplet och lyssnar inte speciellt mycket på mig.Men jag har börjat att ha köttbullar som belöning när vi tränar då blir jag lite mera intressant,vi måste träna lite mera kontaktövningar men som sagt så är han lite mera intresserad av mig och träningen när jag har KÖTTBULLAR. Jag skriver och berättar mera efter träningen i dag nu ska jessica och jag äta lunch.Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0